onsdag 3 juni 2009

you talk!

jesu kropp idag blev det ingen vandring för mig eftersom att jag skulle till doktorn och operera min högra stor tå vilket inte kommer bli skönt!
Dagen började ialla fall med att jag gick till bussen och satt brevid Pontus första gången på riktigt länge nu faktiskt riktigt kul att vi satt idag! :D sen kom jag till skolan och in till kapprummet sen var det bara att vänta eftersom att jag skulle vara själv hela dagen idag eftersom dom andra vandrar och grejer. Blev i alla fall inte insläppt så Lollo, Soffan, Mallan, Carro, Lirre gick ut och skulle till bilden så jag hängde på dom och satt och skrattade åt deras fina figurer dom hade gjort! haha sen drog vi vidare till slöjden och jag skrev en utvärdering på min stickade mössa jag precis har blivit klar med!Lisa fisa var också där sen gjorde jag kompis armband! :D som mååååånga fler också gjorde! riktigt kul! ja vart va ja jo efter det gick vi och käka lite i matis macka med prickigkorv hahah!!! ojojoj det var gott! haha! sen gick dom på matte och jag mötte Pontus o Malin ute så jag var med dom en lite snabbis sen va typ skolan slut! :D det har varit en rolig dag med dom stora tjejorna och Pontus så klart idag! :D
efterskolan gick jag typ bara hem tvätta tassarna sen drog jag och pappsen till värdcentralen och fixa min jävla nageltrång det var inte så gött skall ni vet när jag fick min bedövning gjorde det jätte ont sen gjorde det inte alls ont det var bra sen linda hon in min tå med en massa plåster typ eller ja typ bitar kan man säga vet inte riktigt vad det heter men i alla fall och sen tjep typ så nu får jag inte på mig skor :(( haha så nu sitter jag hemma med benet högt så det inte skall blöda så mycket och bedövningen hänger i ännu hon sa att det kommer göra ont när de släpper men jag hoppas det inte gör så värst ont!

Delfiner kan sova och simma samtidigt.

**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar