onsdag 10 juni 2009

HÄNGER MED I TRENDEN

1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem var den sista du träffade? MAMMA
3. Hur lång är du? ca 163
4. Vilken var den senaste film du sett? I TAKET LYSER STJÄRNORNA
5. Vem ringde du senast? ISAK
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? JAG VILL GÅ NER OCH KOLLA TILL PONTUS
7. Vad är dagens planer? Imorgon? FIXA MIN TÅ IMORGON SISTA DAGEN I SKOLAN INNAN SOMMARLOOOOV!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? BEROR PÅ SÅ KLART
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? SKILDA
10. När såg du senast din mamma? 5 MINUTER KANSKE
11. Vilken ögonfärg har du? BLÅ TYP LITE SVÅRT ATT SE DOM
12. När vaknade du idag? 06:45
13. Har du någon gång hittat en katt? INTE VAD JAG MINNS
14. Vilken är din favoritplats? HAVET
15. Vilken plats föredrar du minst? SKOG GILLAR JAG INTE
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? KANSKE BARTENDER I SPANIEN HADE JU INTE VARIT FEL! ELLER NYA LEILA LINDHOLM!
17. Vad skrämde dig som barn? BENLÖSEN PÅ DAGIS
18. Vem fick dig att skratta senast? CAROLINE, MARIA OCH PONTUS!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? TYP JA!
20. Har du stationär eller bärbar dator? MIN BÄRBARA AMIGO
21. Sover du med eller utan kläder på dig? KLÄDERNA PÅ
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 PLUS EN STOR NALLE PUH
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? NEJ HAR INTE SPYTT PÅ ÖVER HALVA MITT LIV
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? BADTOFFLOR
26. Är du social? OM JAG ÄR? :OOOOOO
27. Vilken är din favoritglass? TWISTER ÄR EN FAVORIT!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? RESA
29. Tycker du om kinamat? SÄGER SOM ERICA THAIMAT WOW!
30. Tycker du om kaffe? IBLAND
31. Vad dricker du till frukost? MJÖLK
32. Sover du på någon särskild sida? ALLA UTOM PÅ RYGG FÖR DÅ KAN JAG INTE SOVA
33. Kan du spela poker? GANSKA BRA ;D
34. Tycker du om att mysa? VEM GÖR INTE? :DD
35. Är du en beroendemänniska? JA HAHA!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? KLART JAG GÖR E JU TVILLING HAHA MEN OCKSÅ VIVVI LÄRAREN 19 OKTOBER
37. Vill du ha barn? ADOPTERA
38. Kan du några andra språk än svenska? SI
39. Har du någonsin åkt ambulans? HMM NEJ
40. Föredrar du havet eller en pool? BÅDAAA
41. Vad spenderar du helst pengar på? VET INTE
42. Äger du dyra smycken? NEJ SKULLE INTE TRO DE HAHA
43. Har du någon gång testat narkotika? NEJ
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? EN S GODIS
45. Vem är den roligaste människan du känner? HAHA JA HAR MÅNGA MEN PONTUS ÄR EN ROLIG PRICK!
46. Välj ett ärr på din kropp? FACE!! HAMPUS HAR RIVIT MIG
47. Vad har du för ringsignal? LARS WINNERBÄCK - FALLER
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? KLART JAG HAR!
49. Flirtar du mycket? VET IKKKKE
50. Vart togs din profilbild för din blogg? NADA BILD
51. Kan du byta olja på bilen? HAHA NEJ
52. Har du fått fortkörningsböter? FÅR INTE KÖRA
53. Vilken var den senaste bok du läste? SUNES JUL
54. Läser du dagstidningen? INTE OFTA MEN DE KAAAAN HÄNDA
55. Prenumererar du på någon veckotidning? NEJ
56. Dansar du i bilen? NJA BARA OM JAG ROCKAR
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? MIX MEGAPOL
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? VET IKKE
59. När var du i kyrkan senast? KONFIRMATIONEN
60. Vilka personer utmanar du? ALLA SOM HAR LUST!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar