måndag 15 juni 2009

första dagen på sommarlovet

min första dag på sommarlovet kanske inte har varit den bästa! kan säga lite kort att ja vi har bråkat en del hemma hela familjen på jasminvägen så jag sover hos isak inatt! Så ja inte bästa dagen idag haha är ganska sur faktiskt pappa klicka ju mig också när jag skulle ringa honom hon säger att han inte hade några batteri på mobilen vilket jag inte vet om jag ska tro på eller inte. men men har träffat så jävla många personer idag som jag längtat efter ååh vilket va uuuuuuuuunderbart!iallafall jag och isak har laddat med tony hawk, datorer kanske film och maaassa göttttta haha XDDDDDDDDDDDDD <3
nej men jag tror jag tackar för mig denna gången hoppas ni längtar tills lördag då blir det veckans babe igen! många kommenterade mycket älskar de<33 haha nej jag skiter i vilket faktiskt! midsommarafton på fredag också! händer någge kul? :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar