söndag 21 juni 2009

21 juni

jag har precis kommit hem från Pontus sjöbod där vi och några andra spenderade kvällen och solnedgången haha nu har jag kommit hem och just nu sitter jag och kollar på irene huss med Hampus. Midsommar blev väl okej grillade med Isak, Malin och Ciiwan och jag var grillmästare. ja har inte så mycket mer och säga ska verkligen lägga in mina bilder från kameran nu har inte gjort den på ett väldigt bra tag så det kan behövas så kanske lägger upp några härliga kort här på bloggen om jag får lust eller ja vi får se! vi kan ju alltid hoppas på det bästa eller hur!

jag börjar verkligen känna peppen i mig just nu till Stockholm.

och ni som undrar varför jag inte lägger in mer roliga grejer här i slutet som jag brukar är för att det finn nästan inga som är toppen bra verkligen men det kommer så fort jag hittar det lovar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar