måndag 22 juni 2009

Rolig dag

haha idag har det varit en kul dag på sommarlovet haha! :D har bla varit med Pontus och Isak, hängt upp isaks kläder o chips i en påse så den hängde ner under balkongen så alla människor som gick förbi kunde se att det var just Isaks kläder o chips eftersom att det vi satte på två A4 papper på den haha. jesus det var roligt! hoppas han inte blev sur bara det verkade så haha!:(( när jag och pontus stog ute på balkongen kom ju två fina damer som gick förbi som vi snacka med en sväng! :D Caroline och Lisette som hade vart nere på torget tror jag om jag inte minns fel! Kul och se dom ialla fall!
Har inte hittat min jävla USB sladd ännu så ja gha rfortfarande inte lagt in bilder på kameran men mamma vet var dom är även fast jag leta skit länge utan att hitta! så imorgon tror jag att jag skall gå ut och ta lite pics eftersom det ändå skulle bli fint väder :D så får man ju passa på!
slänger in en annan bild som jag tagit :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar