onsdag 24 juni 2009

nej nej neeej!

igår nanade isak hos mig vi spelade tony hawk, kolla wildboys och datorn! :D sen idag när jag vaknade så vägrade ju så klart isak vakna samtidigt så jag gick upp på dass kollade vad det var för väder och grejer men han vaknade inte ändå!! tillslut sa jag till mig själv att han måste vakna så jag gick in på hampus rum och hämtade en tuta! :D haha sån man har på fotbollsmatcher om ni fattar? körde lite med den så blev det liv i dom bena ska ni veta. haha sen drog isak o skulle göra något så jag stack till badberget med erica och christian sola, bada hela dagen! dock har jag bränt mina axlar och mitt ansikte koookar! inte speciellt kul om jag får säga det själv. senare skall jag antagligen beställa kepsen o solglasögonen från junkyard när mamma kommit hem :DDD
skulle lägga in några kort och videos på bloggen när jag hämtade sladden igår hos pappa men själv klart tog jag väl fel sladd. sånt gör mig tokig så ni får inget idag heller!
imorgon hoppas jag på sjön ingen som är på?:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar