söndag 10 maj 2009

wiiiiie:D

allt går snabbt nu och jag vill att konfirmationen bara skall vara här nu. va ju i på träff i lördags eller vad man skall kalla de vi fick roller och veta vad vi skulle göra och snart blir det övernattning i prästgården sen är pingst här och vi skall konfirmera oss.
Igår lördag efter konfirmationen drog jag och mammsen till uddevalla för att leta kläder till mig och ja de hittades ju också fick bla en klänning och andra saker toppen dag sen drog vi till mormor där Ingela, Johan, Ida och Hugo va så vi busade lite och pratade lite tecken! :D ååh alla var så himla duktiga :D Ida sjöng på tecken :DDDDDDDDDDDDD

Pontus har precis kommit och sitter och försöker och greja med teckenspråk och är riktigt bra! :D
mamma och jag funderar också på att åka till ett ställe men jag säger mer om vi beställer biljetter! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar