lördag 23 maj 2009

*51*

några dagar sen sist!
orkar inte skriva allt jag har varit med om sen sist.
men var på konfirmations läger här om dagen och shit så kul har jag inte haft på riktigt länga faktiskt! haha
det var peruker hit och dit sång så jag va nära på att börja gråta och absolut helt crazy vänner haha! nej det var riktigt kul faktiskt spelade gitarr med John på kvällen han var super duktig och dunder fin gitarr!
allt var toppen tills Anneli kom och vi startade med en ordlek kejsaren från Kina jag fattade ju NADA! nej det sög och alla blev sura på mig och sen sov vi typ!
efter det har jag inte gjort mycket. Var precis på kalas till Erica lite tårta och grejer kulkul. funderar också på att köpa ny gitarr är skit sugen på de har ju dock inte så mycket pengar just nu men får se efter konfirmtionen om det blir någge pengar eller inte!
nej shit har inte tid mer har annat för mig haha ses puss på muttan :DDD

7% av alla amerikaner tror att Elvis fortfarande lever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar