måndag 18 maj 2009

plz

imorgon är det soaré och jag längtar faktiskt lite.
eller ja mest för att se alla sjunga och se hur roliga och
snygga ni kommer vara. hoppas att den kommer vara bra.
jag har en sån himla tur att jag inte behöver sälja
där på kvällen eller vara någon utav dom som skall
hjälpa till och städa mest där borta jag slippert!

tänker verkligen också på sommarn nu
hur jävla kul det kommer bli med vänner
tälta, åka båt, bada, sola, äta glass shit
vill inte ens tänka på hur det kommer bli så långt
fram ännu. hösten vill jag bara skita i just nu.

jag vill färga håret igen, det var länge sen sist
vet inte om jag vill blondera mig eller bli brun
nej det är svårt. vi får se längre fram hur det blir.

sitter och kolla på top chef och spelar gitarr
ingen som har någon bra låt man kan spela? :DDD
nej får fortsätta där jag sluta
CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar