torsdag 14 maj 2009

circus

har varit med isak idag och spelat tony hawk favorit spelet just nu faktiskt! haha
plus att jag äger verkligen på att göra många combo i rad liksom fick över 100 tusen förut nytt rekord :DDDD
nu har jag också varit på body pump och svettas lite riktigt jobbigt då men verkligen härligt nu bara att jag känner på mig redan nu hur jävla ont jag kommer ha i mina axlar imorgon wow en ny upplevelse. mamma prata nyss med prällen om när vi ska fotograferas på onsdag vad vi skall ha på oss och massa. sitter och kollar på niklas mat nu eftersom de inte finns nåt bra att kolla på tv nu för tiden som jag gillar. allt som är bra är i fucking repris. skall nog också vara hos mamma en vecka till för att pappa jobbar kväll och så men nu skall jag kila mamma har ropat om TAACOOO ! :DD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar