torsdag 28 maj 2009

sexy babe.

precis faktiskt bäddat ner mig i min underbart sköna säng men min bäddmadrass är verkligen inte den bästa varje gång jag vaknar hänger typ halva kvar i sängen och andra bara hänger i luften. Inte det härligast och det är verkligen tråkigt att fixa den varenda dag! Fast eftersom jag är så himla bra på att bädda är det inga problem för mig. haha
Har skrivit i min prao dagbok eller vad dom nu kallar det! om vad jag har gjort idag och vad som va bäst och sämst! och jag mena det finns ju inget som suger när det kommer underbart goa vänner och äter hos mig! verkligen snällt av er faktiskt!

det var riktigt kul idag på Thainoy det blev inga vårrullar vi hann inte med det idag tror vi skulle göra det imorgon, hoppas det! idag gjorde vi istället papapadaa! trumvirvel FRITERAD KYCKLING! :DD till och med jag gjorde liksom hela grejen friterade dom! det var riktigt coolt faktiskt och suuuuuper gott! i alla fall när jag kom dit idag fick jag hacka och skala 14 ST LÖKAR!!! FATTAR NI DE ELLER? DET VAR LITE KUL I BÖRJAN INNAN JAG BÖRJADE GRÅTA HAHA! nej det var kul!
Lite senare på dagen kom ju Isak och Viktor och skulle äta fast dom vänta på några andra sen kom Pontus och Erica som också skulle äta där. det var kul fixa mat till dom och mig sen satte vi oss och käka lite sen gick jag hem greja lite sen blev det träning sen åt jag lite kvällsmat och nu sitter jag här och kollar på a shot at love with Tila Iequila sen blir det nog viva la Bam!

imorgon skall jag som sagt vara min sista dag på Thainoy :(((((((( hoppas det blir fler för det har varit riktigt jävla super bra! precis sån mat jag skall laga när jag blir stor nej det blir det nog inte haha men ändå!
Jag och Pontus har pratat på att kanske bada och flyta i hans sjöbod imorgon jag skall också till kyrkan och öva inför konfirmationen! det skall bli gött att det är över sen!
aja ses!
**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar