lördag 17 januari 2009

seeeeegt!

HEJ HEJ!
idag har jag äntligen fått bakat jag bakade
kladdmuffins med grädde och lite bär! :DD jätte goda
jag gjorde också choklad kakor typ kommer inte riktigt ihåg vad dom heter
men ialla fall så var de utav Leila! så vi har fika här hemma.
mer idag händer väl inte mycket klockan är typ kvart över fyra
det blir väl handboll sen och körslaget så dagen kommer gå segt och
lugnt så vi får se vad som händer imorgon också skall gymma på gymmet
igår let´s dance kitty de är skrämmande vad hon kan prata och är bra
på olika tema. Blondinbella blir bara bättre och bättre
ni får ha de gött mos!

PUSS!

2 kommentarer:

  1. Hej. Jag har lagt till dig på min sida, hoppas det är okej?
    Jag kommer att följa din blogg så skriv ofta ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. åååh ge mig muffins din bajjjjjskorv :(<3

    SvaraRadera