måndag 19 januari 2009

I DON´T CARE IF MONDAY´S BLACK


idag var det skolan igen då gick bra haha
de har hänt en hel del knäppa saker idag som tex jag sitter på ett tre
bord så jag är värsta mobbad utav elsa haha :( kalle är mest tyst haha
ja verkligen knäpp dag idag elsa panga huvudet rätt i typ en fläckt i
hemmi och hon fick skit ont lilla gumms och när elsa hade så ont stog jag vid
henne och så fick jag se att det stog 1 purépress och jag dooog!
elsa slår clara och clara slår elsa heeelt coco så gjorde vi mat bröd eller typ bullar som typ satte sig i huvudet på mig åååh shit jag fick skit ont i huvudet då
ett tag! haha de har varit en konstig men härlig måndag! :D
annars idag händer väl inte mycket hade planerat med isak att vi
skulle leka men jag har inte hört något ifrån honom
ännu men men jag skall nog ringa sen eller snart inget annat
på listan förutom tv då! :D

hej då Puss!

2 kommentarer: