fredag 30 januari 2009

RETANDE SKRATTTT!!!!

Ja nu här i tisdags fick jag mina glasögon som ni kanske sett! :D
Jag är jätte nöjd med dom och att jag verkligen köpte dom! Men som sagt
dom är inte speciellt svåra att missa och jag har ju fattat att folk
kommer att kolla på mig!!
MEN IDAG VAR TROPPEN!
Det var såhär jag och mammsen var på konsum och skulle köpa grönsaker
också stod de några "jätte coola" folk och dom stod och prata om just glasögon
och sen kolla på mig och jag tänkte ja visst de är okej men det suger bajs
att dom kollade på mig och sen sprang iväg och skrattade.
det var så himla ååh jag vet inte! Jag blir så jävla irriterad på att om
dom nu tycker att dom är fula så behöver dom väl i alla fall inte visa det
för mig eller? Sånna människor kan bara dra till mars!

JAG BLIR FÖRBANNAD PÅ SÅNT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar