lördag 11 april 2009

påskafton

påskens afton ikväll haha
fast inlägget blir ju till söndag eftersom
klockan är efter 00:00
det har varit en härlig afton idag.
började med att baka kladdkaka tills ikväll
dukat, fikat på bryggan och a.
mamma så också att vad vill du ha i ditt påskägg denise?
oh ja ba GODIS fattar du la?
men hon hade ju inte köpt godis så vi drog till coop
köpte götta sen kom vi hem hittar inte mitt jävla ägg
letade överallt men nej de finns inte jag blev ledsen buuhu :'(((
sen frågade jag om hon kunde göra skattkarta som hon brukar göra men
hon sa bara nej jag hinner inte och massa så jag sa till Hampus att han
skulle göra en åt mig. Han satte igång på dirren jag hittade såklart
mitt ägg i den öppna spisen haha Hampus är bra på skattkartor :DDDD
Jag gjorde en till Habbe sen också hand hamna i hans garderob det
bästa med påsken är PÅSKÄGG!!

Enligt Guiness rekordbok är den längsta penis (som mätts) 16 tum alltså 40,64 cm


SEE YA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar