söndag 26 april 2009

kul

lördag
var hemma hos mallan mamma skulle hjälpa anders med trädgården men dom satte mig och Malin också i arbete! fick grillat hos dom också med potatisgratäng (Y) mycket gott. var en sväng med isak sen och cykla lite hade inte ses på ett tag så!

söndag
wie kom precis hem från ett dundrande kalas i Stenungsund
är mätt som en plätt blev grillat idag också fast med potatissallad!
och mycket bus med hugo o ida! :DDD Ida kan typ hela melodifestivalen hon är värre än mig! haha har sett hon sjunga och dansa idag haha verkligen kul!!!

som ni kanske vet har jag varit sjuk med öroninflammation, förkyld och ont i halsen men nu är allt över sån tur är äter fortfarande pencilin ännu. Men de är en sak nu efter allt i båda mina öron kan jag knappt höra ett ljud och ibland piper de och ibland gör de lite ont jag vet inte vad det kan vara trodde de att efter inflammationen att allt skulle vara klart och inte vara något mer med de men tydligen är de något mer. Testa förut med musik från mobilen på höger öra hörde ganska bra gick över till de vänstra hörde typ inget alls!!! hoppas det går över ikväll verkligen jag bli tokig!!


Hamstrar kan ha sex 75 gånger på en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar