onsdag 11 februari 2009

Everything .

oj, oj, oj nu var de verkligen ett par dagar sedan!
Ja har jätte mycket kul och skriva men jag
orkar inte skriva allt i detalj! :D
men jag kan ju säga att vi har varit på Berghem men prästen och en
massa andra härliga people. Efter de i måndags hade vi
matte prov som vi fick reda på resultatet på idag och jag blev i alla fall
godkänd. Idag hade vi också so-prov som de också gick ganska bra
på svarade nästan på alla 19 frågor.
Har grejat lite med mopeden också kollat lite färger också
som jag vill ha på den om den skall vara två färgad eller bara en. Pappa kom faktiskt
precis in med en ny fixad fram kopa till den som han har fixat. Super fin!!
Imorn går jag till mamma och vi skall möblera och byta rum med Hampus. Jag skall också på utvecklingssamtal imorn sen är de SPORTLOOOOOV! :DD Så skall fuskiga Pontus åka utomlands men han har lovat skicka vykort! :D
Menia har också åkt till USA nu och skall vara borta skiiiita länge men hon har lovat att gå till LA ink så de blir bra de också! :D
Själv på mitt sportlov så har jag inte mycket planerat verkligen men de kan ju vara skönt de med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar