torsdag 26 februari 2009

det kommer bli tråkigt utan er!

jag har tänkt på detta men er 9:or som skall börja gymnasiet
snart, väldigt snart! Jag vet liksom inte
vem skall jag stå vid elementet vid varje morgon och skratta?
vem skall jag sitta med i bussen?
vilka skall jag ha de kul med?
vem skall jag göra mina roliga pokerface rörelser till?
jag kommer inte klara mig!!
ni får inte åka till uddevalla och var nu alla ska!
förstår nu vad jag kommer få tråkigt eller? ja jag kommer sitta
heeelt själv i bussen och lyssna på pokerface helt själv och göra
mina roliga rörelser fast ingen kommer skratta! :(((
Och kul att sitta själv utan Pontus som vi alltid pratar om roliga, konstiga
och hemska saker! jag lipar vad jag kommer ha tråkigt utan er!!
Ni vet verkligen vilka ni är jag ju säga att ni sitter bak i bussen!
det kommer bli tråkigt utan er!
ÅÅÅH GLÖM MIG INTE LOVA DE!
JAG GLÖMMER INTE ER!
<3

1 kommentar: